Замір компресії двигуна в Києві. Купуєш автомобіль з рук? Будь впевнений в його справності!
Коли треба проводити замір компресії двигуна
- раз на два роки
- кожні 20-30 тисяч кілометрів пробігу автомобіля
- виникнення відкладення і нагару
- збільшення зазору між деталями двигуна
- низька продуктивність мотору
Діагностика ходової частини
Найменування послуги | Легкова | Позашляховик |
---|---|---|
Діагностика ходової частини | 300 грн | |
Діагностика двигуна (ремені, підтікання) | 300 грн | |
Комп'ютерна діагностика | 500 грн | |
Комплексна діагностика (ходова, двигун, комп'ютер) | 1000 грн | |
Вимірювання компресії двигуна внутрішнього згоряння (1 циліндр) без зняття колектора | 250 грн | |
Діагностика електрообладнання | 700 грн |
Замір компресії двигуна – це процедура, яка заміряє ступінь стиснення повітря-паливної суміші в циліндрах двигуна. Цей показник є важливим, оскільки він безпосередньо впливає на продуктивність та ефективність роботи мотору.
Які поломки виявляє замір компресії двигуна
Коли тиск в одному або декількох циліндрах відхиляється від норми, що ви маєте справу з несправністю силового агрегату. Як правило, при таких несправностях потрібен частковий або капітальний ремонт «серця» машини.
При занижених показниках можливі такі поломки:
Знос кілець, поршнів і гільз (при однакових значеннях на всіх циліндрах). «Діагноз» можна уточнити, якщо провести другий вимір з додаванням в циліндри 4-5 мл моторного масла. Підвищення компресії підтвердить отриманий результат. Якщо ж показання не змінюються, отже, має місце наступна проблема.
Наявність негерметичних клапанів в камерах (при різних значеннях).
Один з клапанів або поршнів прогорів (тиск взагалі відсутня).
Чому важливо проводити замір компресії
- Це дозволяє виявляти можливі проблеми з циліндрами, поршнями, клапанами та іншими складовими двигуна на ранніх стадіях та уникнути більших проблем у майбутньому.
- Допомагає виявити проблеми з герметичністю мотору, такі як витік масла або охолоджуючої рідини.
- Дозволяє визначити ступінь зносу та інші проблеми, пов'язані з роботою двигуна, такі як нестабільний хід, втрата потужності та низька паливна економія.
Якщо вчасно не провести замір компресії
- холодний запуск двигуна ускладниться, а потім і зовсім стане неможливим без ін’єкції масла в циліндри;
- витрата моторного мастила на угар зросте до 1-1,5 л на 1000 км пробігу, чого можуть вийти з ладу свічки і закоксоваться кільця;
- через велику різницю компресії в циліндрах мотор буде працювати нестабільно і вібрувати;
- значно зросте витрата палива;
- потужність силового агрегату впаде до такого ступеня, що їздити стане неможливо.
Ознаки зміни параметрів тиску в циліндрі
Зміни параметрів тиску в циліндрі можуть мати різноманітні симптоми, залежно від того, чи зменшився, чи збільшився тиск.
Погіршення продуктивності: Зменшення тиску в циліндрі призведе до погіршення продуктивності двигуна, що проявляється у меншій потужності, меншій швидкості та гіршому розгоні автомобіля.
Викиди диму з вихлопної труби: Зменшення тиску в циліндрі призведе до викидів диму з вихлопної труби, оскільки неспалене паливо може потрапляти в вихлопну систему.
Збільшення витрат палива: Зменшення тиску в циліндрі призведе до збільшення витрат палива, так як двигун буде споживати більше палива для забезпечення необхідного рівня потужності.
Вібрації: Зменшення тиску в циліндрі призведе до вібрацій двигуна, що є помітним на працюючому автомобілі.
Зміна звуку: Зменшення тиску в циліндрі призводить до зміни звуку двигуна, який може стати глухим, шумним або неприємним для вух.
Розгерметизація: Збільшення тиску в циліндрі загрожує розгерметизацією, оскільки високий тиск може пошкодити ущільнювальні елементи та привести до витоку газів.
Зверніть увагу, що ці симптоми можуть бути пов’язані не тільки зі зміною тиску в циліндрі, але і з іншими проблемами двигуна. Тому, якщо ви помічаєте будь-які зміни у роботі двигуна, важливо провести комплексну діагностику на автосервісі MB Master, яка включає в себе замір компресії та інші види вимірювань та огляду автомобіля.
Замір компресії двигуна на СТО MB Master
Окрім наявності слюсарних інструментів, у фахівців нашої компанії є багаторічний досвід у проведенні подібних робіт. Крім того, вони чітко знають основні правила проведення виміру компресії:
- всі необхідні роботи здійснюють тільки в двигуні, який знаходиться в прогрітому стані;
- перед їх виконанням в обов’язковому порядку відключається паливний насос або форсунки двигуна;
- також необхідно заздалегідь демонтувати всі свічки запалювання (якщо демонтувати не всі свічки, почнуть знижуватися оберти під час прокрутки колінчастого вала зі стартером).
- в процесі перевірки тиску в циліндрах повинна бути заряджена акумуляторна батарея
- стартер також перевіряється на працездатність.
Виміри проводяться в кожному циліндрі по черзі. Перевіряючий вкручує наконечник приладу і дає команду помічникові, що включає стартер, натиснувши до упору педалі акселератора. Коли стрілка манометра почне коливатися на одному місці, потрібно вимкнути запалювання і зафіксувати покази. Після чого можна переходити до наступного циліндра.
Замір компресії двигуна автомобіля проводиться за допомогою спеціальних інструментів. Зазвичай використовують компрессометр. Цей пристрій підключається до свічного отвору, а також має циферблат, схожий з манометром — саме він і демонструє свідчення. Відзначимо, що існують різні прилади — наприклад, для бензинових і дизельних ДВС.
Також варто розуміти, що пристрої, чия ціна є мінімальною на ринку, може давати неточну інформацію, на відміну від професійних апаратів. Однак купувати їх для особистого користування недоцільно.
Функціонування двигуна
Двигун є складним агрегатом, роботу якого забезпечує велика кількість складових елементів. Для того щоб домогтися максимального ККД, необхідно чітке дотримання зазорів між деталями. Тому всі елементи точно підігнані одна до одної за розміром. Також для штатного функціонування необхідно підтримувати певну компресію, яку створюють поршні. Таким чином досягається необхідна віддача силової установки. У зв’язку з цим, наприклад, на порушеннях встановлюються спеціальні компресійні кільця, які застерігають від проривів відпрацьованих газів в картер.
Природний знос елементів зважаючи на серйозне тертя, присутнього при роботі агрегату, а також виникнення відкладення і нагару, поступово порушують заводські зазори між деталями. Отже, продуктивність мотора різко падає. Також варто відзначити і знос клапанів, в зв’язку з чим відбувається розгерметизація.
Купуєш автомобіль з рук? Будь впевнений в його справності!
- Особливу важливість заміру компресії дизельного двигуна набуває, коли купується вживаний автомобіль. Самостійне виконання робіт без спеціалізованих інструментів і підготовки вкрай не рекомендується. Саме тому, якщо вам знадобилася перевірка компресії двигуна в Києві, наполегливо рекомендуємо звертатися до професіоналів нашого автосервісу!
Коли доводиться заміряти тиск на холодному двигуні
Іноді доводиться оцінювати стан ЦПГ і клапанів у виняткових умовах. Наприклад, на «холодному» двигуні вимірювання компресії здійснюється, якщо:
автомобіль не заводиться спочатку;
силовий агрегат знятий з машини;
є сумніви у тому, що тиску для запуску вистачає
Окремий випадок — перевірка демонтованого двигуна. На розборках часто зустрічаються агрегати у відмінному стані, здатні довго прослужити наступного господареві. Перед покупкою мотора і проводиться діагностика стану ЦПГ. Якщо вузол знятий разом зі стартером, компресія вимірюється звичайним способом, тільки «на холодну». Для обертання коленвала потрібно підключити до агрегату робочий акумулятор, а перевіряти тиск компрессометром.
Ми завжди орієнтуємось на якість виконання всіх робіт, тому ми гарантуємо, що завдяки обслуговуванню в автосервісі MB Master в Києві автомобіль клієнта завжди буде справним та готовим до дороги. Наші механіки мають великий досвід роботи з різними марками автомобілів, що дає нам змогу виконувати роботи будь-якої складності та вимогливості.
С которыми мы работаем уже не первый год. Мы являемся сертифицированым сервисным центром с професиональными механиками.