Заміна комплекту зчеплення в Києві
- при включенні зчеплення ви чуєте запах гару
- нехарактерні шум, хрускіт, гул
- при рушанні з місця є ривки і сіпання
- зчеплення вимикається
- педаль зчеплення не повертається на своє місце
На СТО Auto Master ми виконаємо заміну зчеплення якісно і за доступними цінами.
Система зчеплення
Найменування послуги | Легкова | Позашляховик |
---|---|---|
Заміна комплекту зчеплення без зняття підрамника | 3500 грн | |
Заміна комплекту зчеплення зі зняттям підрамника | 6000 грн | |
Заміна комплекту зчеплення (повний привід) | 8000 грн | |
Заміна зчеплення DSG | 8000 грн |
Ремонт і заміна зчеплення в Києві — сервісні послуги, які користуються великим попитом серед власників авто будь-яких марок і моделей. Це досить уразливий елемент, який має велике значення в конструкції авто — а саме, дозволяє виконати розвантаження двигуна під час набору швидкості і відповідає за комфорт при поїздках.
- Механізм зчеплення є дуже складним, а його деталі схильні до зносу в процесі експлуатації авто, тому вимагають регулярної перевірки та заміни.
Коли необхідні ремонт або заміна зчеплення?
Дуже добре, коли уважні водії вчасно помічають симптоми того, що зчеплення вийшло з ладу. В такому випадку залишається просто доїхати до автосервісу. При цьому фахівці рекомендують їхати на невеликій швидкості, акуратно перемикати передачі та сильно не газувати.
Основні ознаки несправності зчеплення
- Неповне включення зчеплення і збільшення ходу педалі;
- Зменшення ходу педалі, яке супроводжується буксуванням і неповним включенням зчеплення;
- При взаємодії з педаллю зчеплення з’являється нехарактерний шум;
- При спробі плавно рушити з’являються удари та ривки в трансмісії;
- Педаль зчеплення при відпуску западає і не повертається у вихідну позицію;
- Чути неприємний запах, який супроводжує підгорілі фрикційні прокладки;
- У гідроприводі зчеплення спостерігається витік рідини;
- Авто не може їхати під ухил або на гірку
Що необхідно - ремонт чи заміна?
Кожен елемент зчеплення схильний до механічного впливу, внаслідок чого і зношується. Для того щоб дати точну оцінку стану зчеплення і його окремих деталей знадобитися повне розбирання, яка включає слив масла з КПП і її подальший демонтаж (також в окремих випадках може знадобитися з’їм передньої підвіски та підрамника).
Ремкомплект, необхідний для заміни зчеплення
диск
кошик
вижимний підшипник
Маховик зчеплення, в якому не виявлені пошкодження, можна не міняти – йому необхідна зміна при кожній другій заміні всього зчеплення.
Нерідко такі поломки можуть зачепити привід. Це супроводжується повною зупинкою авто і в автосервіс його можна доставити тільки за допомогою буксира. Ремонт системи управління зчепленням здійснюється набагато швидше і простіше повної заміни всього вузла. При цьому можна навіть не знімати коробку перемикання передач. Механічний привід схильний до ламань у зв’язку з обривом троса, а гідравлічний привід – при пошкодженні шланга і циліндрів.
Що таке зчеплення
Вузол зчеплення є частиною трансмісії автомобіля і виконує функцію тимчасового роз’єднання двигуна і трансмісії, а потім плавного їх з’єднання. Це необхідно під час перемикання передач, а також під час гальмування.
Складові
диск зчеплення
корзина зчеплення
вичавний підшипник
маховик (цільний або двомасовий)
система управління зчепленням
Система управління може бути гідравлічною або механічною.
Гідравлічна система складається з головного циліндра і робочого циліндра зчеплення, і передає зусилля завдяки рідині. Робочу рідину необхідно періодично міняти, звичайно це робиться разом із заміною гальмівної рідини.
В основі механічної системи – трос зчеплення. Всі деталі системи зчеплення мають механічний знос, і вимагають періодичної заміни
Заміна зчеплення
Заміна зчеплення потребує суттєвого розбирання автомобіля. Для доступу до цього вузла потрібно зняти коробку перемикання передач, попередньо зливши з неї масло. У деяких випадках доводиться знімати підрамник разом з усією передньою підвіскою.
- Ми рекомендуємо проводити заміну всього комплекту зчеплення одразу. У цей комплект входить диск, корзина, і вижимний підшипник. Заміна тільки диска зчеплення виправдана в дуже малій кількості випадків. Зазвичай кошик і підшипник зношуються не менше диска. І, замінивши один тільки диск складно гарантувати, що зчеплення буде нормально працювати. Маховик зношується повільніше, зазвичай його ресурс в два рази більше ресурсу зчеплення. Якщо маховик не має явних пошкоджень, то його рекомендується міняти при кожній другій заміні зчеплення.
Як ми проводимо комплексну заміну зчеплення на сучасному автосервісі MB Master
- двигун фіксується за допомогою лебідки;
- демонтуються приводні колодки та датчики на коробці перемикання передач;
- зливається масло з коробки перемикання передач;
- розмикаються з’єднання ходової частини;
- демонтуються колеса разом з супортами та гальмівними дисками;
- витягуються піввісь ШРУСа;
- демонтується коробка перемикання передач
- повна заміна або ремонт елементів зчеплення;
- заливка рідин, регулювання та перевірка роботи
Крім робіт по зчепленню, майстри можуть виявити інші несправності, які потрібно терміново усунути, наприклад, замінити пошкоджену прокладку картера КПП, відновити коректну роботу датчика спідометра і т.д. Це робиться з метою економії коштів і часу – якщо вже розбирається півмашини, навіщо за це платити ще раз, змінюючи з часом елементи сусідніх вузлів?
Скільки часу займає заміна зчеплення?
Час заміни комплекту зчеплення складає близько 4-х годин. Тривалість робіт залежить від моделі та марки авто. Це пов’язано з особливістю конструкції деяких автомобілів, тому може знадобитися виконати ряд додаткових операцій, які можуть вплинути на кількість часу необхідного для ремонту зчеплення. Детальну інформацію ви можете дізнатись зателефонувавши нам в автосервіс.
С которыми мы работаем уже не первый год. Мы являемся сертифицированым сервисным центром с професиональными механиками.