Заміна шківа колівала в Києві
Ознаки несправності шківа колінвала
- вібрації або дрібні поштовхи при роботі двигуна
- шуми або скрежетання
- нерівномірна робота систем автомобіля
- втрата потужності
- проблеми зі стартом
Якщо ви помічаєте будь-які з цих ознак, рекомендується звернутися до фахівців нашого СТО MB Master для оцінки стану шківа колінвала.
Коли потрібно замінити шків колінвала?
Заміна шківа колінвала рекомендується, якщо ви помічаєте ознаки зносу, пошкодження або неправильної роботи систем, які залежать від шківа колінвала. Якщо ви маєте сумніви, зверніться до наших фахівців MB Master для діагностики.
Вартість послуги
Заміна шківа колінвала - від 1200 грн
Заміна шківа колінвала - від 1200 грн
Процес заміни шківа колінвала
- Демонтаж деталей: Наші кваліфіковані техніки ретельно демонтують необхідні деталі та системи, щоб отримати доступ до шківа колінвала.Заміна шківа колінвала у Львові
Видалення старого шківа: Після отримання доступу, старий шків колінвала знімається з колінвала за допомогою спеціального інструменту.
Очищення поверхні: Поверхня колінвала та кріпильних елементів ретельно очищається від залишків старого шківа та бруду.
Встановлення нового шківа: Новий шків колінвала установлюється на колінвал, забезпечуючи правильне позиціонування та фіксацію.
Збірка систем: Після встановлення нового шківа, всі деталі та системи повертаються на свої місця, забезпечуючи їх правильне підключення та фіксацію.
Контроль якості: Ми проводимо ретельний контроль якості, переконуючись, що заміна шківа колінвала була проведена на найвищому рівні і відповідає всім необхідним стандартам.
- НОВА НЕБЕЗПЕКА - ШКІВ-ОМАНА
Більшість фахівців уже розуміють, що використання тільки передбачених конструкцією компонентів у сучасних двигунах – запорука впевненості в результаті. Тому бізнес «дешевих запчастин» пішов у своїй винахідливості ще далі – тепер ринку пропонується «вічний шків-демпфер». Стверджується, що це компонент, який не потребує заміни і при цьому повністю виконує свою функцію.
Деталь-обманка виконана з таким розрахунком, щоб за зовнішнім виглядом не відрізнятися від справжнього шківа-демпфера. Весь фокус у тому, що всі її металеві частини – одне ціле, а ілюзія складеної конструкції створюється гумовим кільцем, вставленим у пази суцільного металевого шківа.
Природно, що такий тип псевдодемпфера вимогам автовиробника не відповідає. Мало того, що цей шків нічого не демпфує, так він ще і важить більше, що створює ризик руйнування компонентів двигуна, зокрема колінчастого вала, а також прискорює знос шийок і призводить до інших серйозних поломок.
Що таке шків колінвала і чому він важливий?
Шків колінвала – це деталь двигуна, яка знаходиться на передньому кінці колінвала і виконує важливу функцію передачі руху на різні системи автомобіля, такі як генератор, насоси, ремені, інжектори тощо. Він є ключовим компонентом, який забезпечує правильну роботу різних систем автомобіля.
Різновиди шківів для колінчастого валу
-
Колінвал зі шківом під клиновий ремінь
Практично всі легкові, вантажні автомобілі, автобуси з двигунами, розробленими вітчизняними конструкторами в радянську епоху, оснащені ремінною передачею для генератора. Шків під такий ремінь має суцільнолиту (суцільнозварну) конструкцію, а паз повторює конфігурацію клинового ременя.
На кінець вала шків насаджується через шпонку, що перешкоджає його прокручування, і закріплюється з допомогою гайки (рідше – болта). Максимально проста конструкція дозволила використовувати шків на протязі всього періоду експлуатації двигуна.
-
Зубчастий шків коленвала
З метою полегшення системи і дроти газорозподілу конструктори запропонували використовувати не ланцюг, а ремінь. Подібна конструкція зустрічається майже на всіх сучасних авто. Для того, щоб домогтися максимального збігу кута обертання колінчастого і розподільного вала, внутрішня поверхня ременя має пази, а на зовнішньому ободі шківа нанесені зуби. Саме тому такий шків названий зубчастим. За умови своєчасної заміни ременів і правильної експлуатації сам шків служить досить довго, і поломка зустрічається рідко.
-
Демпферний шків коленвала
В момент запуску і різкої зміни частоти обертання коленвала на ремінь і систему газорозподілу виявляється сильне імпульсне механічний вплив. Розробники запропонували оснастити шків демпфером – гумової прошарком між внутрішньою обоймою і зовнішнім робочим диском. Подібна конструкція знайшла широке застосування в моторах для мікроавтобусів, автомобілів невеликої вантажопідйомності.
Конструктори домоглися бажаного результату, але одночасно істотно скоротили термін експлуатації шківу. Резина від перепадів температур, агресивних середовищ, механічних навантажень втрачає еластичність, руйнується. Автовласники змушені безперервно стежити за станом демпфера і терміново змінювати шків при появі дефектів. Іноді шків розламується, що повністю знерухомлює автомобіль.
С которыми мы работаем уже не первый год. Мы являемся сертифицированым сервисным центром с професиональными механиками.