Заміна олії редуктора

Заміна мастила редуктора в Києві

  • Заміна оливи в редукторі автомобіля проводиться 2 рази на рік або кожні 60.000 км.
  • Запобігає надмірному тертю елементів
  • Відводить тепло
  • Захищає деталі від корозії
ЦІНИ НА ПОСЛУГИ

Заміна технічних рідин і фільтрів

Найменування послуги Легкова Позашляховик
Заміна масла в ДВЗ 350 грн
Заміна масла механічної КПП 500 грн
Заміна повітряного фільтра 200 грн
Заміна фільтра салону (кондиціонер) в бардачку 250 грн
Заміна фільтра салону (кондиціонер) педальний вузол 400 грн
Заміна фільтра паливного підвісного 300 грн
Заміна фільтра паливного в баку 1200 грн
Заміна фільтра палива дизельного 400 грн
Часткова заміна рідини в АКПП без заміни фільтра АКПП 1000 грн
Часткова заміна рідини в АКПП із заміною фільтра АКПП 1600 грн
Повна заміна рідини АКПП без заміни фільтра АКПП 2200 грн
Повна заміна рідини АКПП із заміною фільтра АКПП 2800 грн
Заміна масла в роздавальної коробці 600 грн
Заміна масла в мості 600 грн
Заміна рідини ГУР 500 грн
Заміна рідини системи охолодження під вакуумом 600 грн
Заміна рідини системи охолодження з промиванням 1000 грн
Заміна рідини коробки з подвійним зчепленням (DSG) 1000 грн
Змазка 1 хрестовини карданного валу 250 грн

Як часто повинна проводитися заміна масла редуктора

У редукторі використовується така ж технічна рідина, що в коробці перемикання передач. Офіціали рекомендують міняти мастильний матеріал на новий під час обслуговування трансмісії, коли відбувається заливання інших робочих рідин. 

Техобслуговування коробки має проводитися кожні 60 000 км (найчастіше це роблять 2 рази на рік). Цей показник є лише приблизним і може залежати від багатьох факторів. Набагато частіше необхідно міняти масло, якщо ТЗ:

Коли масло міняють раніше зазначеного терміну

Навіщо проводити заміну оливи в редукторі

Мастило в редукторі потрібна для того, щоб максимально зменшити стирання зубчастих шестерень, іншими словами — продовжити термін їх експлуатації. Своєчасна заміна масла редуктора Київ дозволяє убезпечити машину від поломки. Використання трансмісійної рідини низької якості, а також несвоєчасне проведення заміни призводить до погіршення стану деталей.

Заміна масла в редукторі – обов’язковий захід для будь-якого авто, про який не варто забувати. Крім іншого, регулярне ТО трансмісії знижує ймовірність виникнення неполадок двигуна. Навіть у морозний час мотор запускатиметься без проблем. Заміна масла в мостах має здійснюватися професіоналами СТО, які знають особливості кожного транспортного засобу.

Етапи заміни масла в редукторі в автосервісі MB Master

Фахівці автосервісу MB Master виконують заміну масла у задньому редукторі з використанням якісних матеріалів. 

Якщо технічна рідина редуктора набула темного кольору, її слід негайно замінити.

Алгоритм роботи такий

 

  • Машину розташовують у горизонтальному положенні на оглядовій ямі, естакаді або піднімаючи на підйомнику. Таким чином, найлегше дістатися до технічного вузла, що обслуговується.

  • За рахунок щітки з металевою щетиною очищається поверхня редуктора в місці зливного та заливного отвору. Крім того, під час обслуговування не завадить оцінити стан сальників. Якщо вони зносилися, рідина може підтікати. За наявності патьоків в області сальників, їх також варто замінити на нові.

  • Спочатку відкручується заливна, а потім і зливна пробки, щоб масло краще витікало. Якщо в зливній пробці є магніт, щоб збирати металеві частинки, то її слід промити перед вкручуванням на своє місце. Для забезпечення оптимальної герметичності слід застосовувати спеціальний прокладочний герметик.

  • Для заливки нового мастила використовується спеціальний шприц або насос важеля.

  • Редуктор заповнюється маслом до того часу, поки його надлишки не переллються через край. Пробка, що закриває заливний отвір, також сідає на герметик.

Скільки потрібно мастильної рідини

Якщо проводиться заміна в передньопривідному або задньопривідному автомобілі, то достатньо використовувати тільки 1-2 л рідини. Якщо ж проводиться технічне обслуговування повнопривідної машини, з двома картерами, то варто запастися 3 л і більше, оскільки є велика ймовірність, що потрібно провести промивання механізму.

Чи потрібне промивання редуктора під час заміни мастила

Якщо відпрацювання сильно забруднене, то перед тим, як заливати нове масло, не завадить промити редуктор. У цій ситуації варто потурбуватися про завчасне вивішування коліс.

Для промивання застосовується спеціальна промивна рідина, яка за рахунок відмінної плинності та присадок, видаляє продукти вироблення та різні забруднення. Після того як рідина для промивання буде залита в редуктор, необхідно залишити машину працювати на першій швидкості приблизно 5-10 хвилин. Після цього очисна рідина зливається, а нове масло заливається.

Для попереднього запису скористайтесь одним із способів:

  • надішліть нам онлайн-заявку;

  • зателефонуйте за вказаним телефоном

МАРКИ АВТО

С которыми мы работаем уже не первый год. Мы являемся сертифицированым сервисным центром с професиональными механиками.

> 0
Замен проводим ежемесячно
0 %
Замен проводим в течении 1 дня
0
Довольных клиентов
0 %
Довольных клиентов
0 км.
Гарантии на работы специалистов
0
Лет - общий опыт работы механиков
Edit Template
viber telegram