Заміна двомасового маховика

Заміна двомасового маховика та вижимного підшипника. Заміна зчеплення в Києві швидко та якісно!

  • Зняття елементів підвіски
  • Зняття півосей
  • Розбирання коробки передач
  • Зняття кошика, диска зчеплення та вижимного підшипника
  • Зняття двомасового маховика
  • Встановлення нових елементів у зборі
  • Складання трансмісії та елементів підвіски

Ознаки поломки двомасового маховика

Ремонт демпферного маховика може також знадобитися, якщо ви помітили:

  • значні вібрації у кузові;

  • наявність ривків при перемиканні щаблів;

  • плаваючі обороти;

  • нестабільність роботи у режимі холостого ходу

Двомасовий маховик застосовується в більшості нових автомобілів із дизельними двигунами, а також у автомобілях з потужнішими бензиновими двигунами з турбонаддувом. Він відповідає за плавну передачу високого крутного моменту від двигуна до трансмісії. Оскільки він зазнає значного навантаження, він може вийти з ладу вже після кількох тисяч кілометрів пробігу. Двомасовий маховик підлягає заміні разом із зчепленням у зборі. Його заміна – складна, трудомістка та дорога процедура. Якщо ви уміло керуєте автомобілем, оснащеним двомасовим маховиком, ви зможете значно продовжити термін його служби.

Причини несправностей двомасового маховика

Ремонт двомасового маховика у Києві може вимагати вже після 100-120 тисяч км пробігу, попри те, що багато виробників обіцяють експлуатаційний термін понад 300 тисяч км пробігу. Найчастішими причинами несправностей можуть стати:

Наявність подібних проблем можна знайти у процесі діагностики маховика за умови використання спеціалізованих стендів на СТО MB Master.

Двомасовий маховик: що це таке?

Двомасовий маховик – це ключовий компонент системи зчеплення автомобіля. Його основне завдання – сглажування вибрацій і коливань, які йдуть від двигуна.

Термін експлуатації двомасового маховика

Термін служби маховика залежить від багатьох факторів, зокрема від умов експлуатації автомобіля, стилю вождіння власника та якості самого маховика. Зазвичай, при правильній експлуатації автомобіля та дотриманні рекомендацій виробника, маховик може служити близько 100 000 – 150 000 км. Однак, з урахуванням вищезазначених факторів, цей показник може варіюватися.

Як перевірити, чи потрібна заміна двомасового маховика?

Вимірювання люфту і нахилу

Діагностика двомасових маховиків (ДММ) часто стає дилемою для СТО. Механіки після демонтажу коробки передач намагаються з’ясувати: чи ще в доброму стані перебуває двомасовий маховик автомобіля, чи його вже слід замінити? З’являються сумніви щодо того, як належним чином перевірити стан двомасового маховика.

 

Двомасовий маховик складається з двох взаємодіючих частин, так званої первинної маси та вторинної маси. Саме завдяки їхній взаємодії за допомогою пружинного демпфуючого елемента згладжуються вібрації двигуна. Ключовим моментом є спосіб з’єднання первинної та вторинної маси. Існує два основних типи з’єднання – за допомогою втулки або роликового підшипника.

Чи потрібно замінювати двомасовий диск разом зі зчепленням?

Так, але на ринку є комплекти в різних конфігураціях, які відрізняються за своїм складом. До базового комплекту завжди входить зчеплення:

Категорично не рекомендується замінювати диск або натискний диск самостійно. Більше того, у все більшій кількості випадків такі компоненти недоступні або неможливі для заміни через сучасну конструкцію зчеплення автомобіля.

МАРКИ АВТО

С которыми мы работаем уже не первый год. Мы являемся сертифицированым сервисным центром с професиональными механиками.

> 0
Замен проводим ежемесячно
0 %
Замен проводим в течении 1 дня
0
Довольных клиентов
0 %
Довольных клиентов
0 км.
Гарантии на работы специалистов
0
Лет - общий опыт работы механиков
Edit Template
viber telegram