Ремонт шліцьових з’єднань

Ремонт та відновлення шпонкових і шліцьових з'єднань в Києві. Ремонт карданних валів

В шпонкових з’єднаннях найбільш часто зустрічаються наступні дефекти

  • пошкодження робочих поверхонь і граней;
  • зріз шпонки під дією недопустимих обертаючих моментів, зминання і викришування робочих поверхонь шпонкових канавок;
  • знос шпонкових канавок і самої шпонки в з’єднаннях з направляючими та ковзаючими шпонками.
 
ЦІНИ НА ПОСЛУГИ

Найменування послуги Легкова Позашляховик
Ремонт та відновлення шпонкових та шліцьових з'єднань від 1500 грн.

Ремонт шпонкових пазів і шліців

Несправності шпонкових пазів і шліців можуть проявлятися у вигляді зносу і зім’ялості їх поверхонь, викришування металу на робочих поверхнях.

При ремонті зношених шпонкових з’єднань пошкоджену шпонку замінюють новою нормального або збільшеного розміру.

У зв’язку з цим ремонт шпонкових пазів на валу рекомендується проводити:

Зношені шліци вала можна відновлювати:

Ремонт шліцьових з'єднань

Шліци невеликих валиків зазвичай не ремонтують, деталі зі зношеними шлицами здебільшого замінюють новими. Однак у деталей, трудомістких у виготовленні, шліци часто піддаються ремонту. Його виробляють шляхом наварки металу з наступною механічною обробкою в точній відповідності з розмірами і розташуванням шліців на деталі.

Незалежно від способу ремонту остаточний розмір шліців отримують механічною обробкою під номінальний або збільшений розмір, що дозволяє компенсувати знос шліців в сопрягающей отворі.

Етапи ремонту шліців на СТО MB Master

Шліци вала можна ремонтувати шляхом роздачі зубів, коли шліцеве з’єднання центрується по внутрішньому діаметру.

Ремонт шпонкових з'єднань

Шпонкові з’єднання служать для передачі обертаючого моменту від вала до маточини елементу передачі (зубчастого колеса, шківа, напівмуфти та ін.) або навпаки від маточини до вала. Крім передачі моменту шпонки можуть фіксувати насаджені на вал маточини у осьовому напрямку.

При монтажі і ремонті шпонкових з’єднань шпонки необхідно точно пришабровують за розмірами шпонкових канавок. Установка шпонок з гострими кутами (без фасок) неприпустима. Фаски повинні бути на 0,5-1 мм більше радіуса заокруглення в шпоночной канавці. Відсутність галтелів в шпонкових канавках різко знижує втомну міцність вала, а відсутність фасок на шпонках може викликати заклинювання в кутах канавок, через якого шпонка не сяде на місце.

Види шпонок

За способом кріплення насадженої на вал деталі шпонки поділяють на:

сегментні

призматичні

клинові

  • Ненапружені нерухомі з’єднання здійснюють за допомогою призматичних та сегментних шпонок, ненапружені рухомі – направляючих і ковзаючих

  • Напружені за допомогою клинових шпонок.
МАРКИ АВТО

С которыми мы работаем уже не первый год. Мы являемся сертифицированым сервисным центром с професиональными механиками.

> 0
Замен проводим ежемесячно
0 %
Замен проводим в течении 1 дня
0
Довольных клиентов
0 %
Довольных клиентов
0 км.
Гарантии на работы специалистов
0
Лет - общий опыт работы механиков
Edit Template
viber telegram