Ремонт гідропідсилювача керма в Києві
Ремонт ГПР необхідний, коли
- підтікання або шум у системі ГПР
- биття колеса
- сильний люфт
- туге обертання керма
Рульове управління
Найменування послуги | Легкова | Позашляховик |
---|---|---|
Заміна рульового наконечника | 500 грн | |
Заміна рульової тяги | 800 грн | |
Заміна насоса гідропідсилювача | 1800 грн | |
Заміна пильовика кермової рейки | 500 грн |
ГПК – механізм, який значно полегшує керування автомобілем. За його допомогою долається опір механічних елементів та сила тертя коліс об поверхню дороги. Несправність цього вузла погіршує керування та призводить до прискореного зносу рульової рейки, автошин. Тому у разі неполадок слід своєчасно звернутися для діагностики та ремонту гідропідсилювача керма у спеціалізований автосервіс. Це допоможе усунути проблеми на початковій стадії та уникнути витрат на усунення складних поломок.
Коли потрібен ремонт ГПК
У більшості випадків несправності супроводжуються характерними ознаками, до яких належить:
- Сторонній гул насоса під час руху, наростання при крутому повороті.
- Протікання гідросистеми, сліди рідини.
- Для повороту кермового колеса потрібно докласти значних зусиль.
- Люфт, який можна відчути при повороті керма.
- Шум у кермовому механізмі. Поворот ліворуч і праворуч проводиться з різною силою.
- Занадто легке обертання керма, що призводить до неможливості відчувати трасу.
- Вібрації, що виникають на високій швидкості, при повороті чи гальмуванні.
- ГПК повністю відмовив та не реагує на команди.
Причини поломки гідропідсилювача керма
- Використання рідини невідповідної марки, недостатній її обсяг чи сильне забруднення. Уникнути цього можна, використовуючи гідравлічну рідину правильного типу та контролюючи її стан та рівень.
- Максимальне зношення окремих вузлів і деталей – гідронасоса, елементів ротора, підшипників, патрубків, сальників. Якщо елемент вичерпав свій робочий ресурс, його замінюють на новий.
- Утворення в гідросистемі повітряних пробок або засмічень.
- Порушення правил експлуатації автомобіля. У крайній позиції кермо має бути не більше 15 секунд. При збільшенні тривалості вузол піддається надмірним навантаженням.
- Агресивний стиль водіння, їзда бездоріжжям.
- Недотримання періодичності та повноти регламентного технічного обслуговування, у процесі якого неполадки виявляються на ранній стадії.
- Непрофесійне втручання, використання неякісних автозапчастин та витратних матеріалів.
Що таке гідропідсилювач керма
При виборі автомобіля ми одночасно звертаємо увагу як на технічні характеристики, так і на рівень комфорту. Сучасних водіїв вже не здивуєш такою опцією як гідропідсилювач керма, ГПК став невід’ємною функцією автомобіля.
Гідропідсилювач керма ремонт Київ – це елемент гідравлічної системи, завдяки якому рідина надходить на рульову рейку, яка у свою чергу перерозподіляє тиск. Простими словами, він створює додаткове зусилля, яке передається на кермо і дозволяє суттєво полегшити керування автомобілем, це можливо завдяки вбудованому насосу.
Гідропідсилювач керма складається з кількох компонентів, що виконують певну функцію.
Насос створює необхідний тиск і забезпечує транспортування рідини магістралями.
Гідравлічний розподільник забезпечує проходження рідини на конкретну ділянку та повертає її назад. Гідророзподільник направляє рідину у певні ділянки гідросистеми та повертає її. Буває роторний та осьовий.
Гідроциліндр – безпосередньо пов’язаний з рульовою рейкою або тягами. Він перетворює тиск у силу, що впливає на поршень, що забезпечує обертання коліс.
У компенсаційному бачку знаходиться мастило, яке необхідне для передачі зусилля на циліндр і змащування поверхонь деталей.
Шланги високого та низького тиску пов’язують між собою різні елементи системи.
⚠️Вихід з ладу навіть одного компонента може призвести до проблем та відмови цілого вузла. Тому водієві слід уважно стежити за станом механізму
Як ми проводимо ремонт гідропідсилювача керма на сучасному СТО MB Master в Києві
Діагностика та ремонт гідропідсилювача керма в Києві на нашому СТО проводиться за технічними регламентами автовиробника та з гарантією якості. На початковому етапі механізм оглядається, перевіряється цілісність патрубків, стан прокладок, підшипників та елементів гідронасосу. При виявленні повітряних пробок у системі її прокачують. Зношені прокладки та інші розхідники замінюють.
- Насос та шланги ретельно очищують від забруднень.
- З резервуару гідронасосу зливають рідину.
- Відкручують кріплення муфти кермового валу
- Знімають кермові тяги.
- Демонтують ліве колесо.
- Від’єднують шланги та герметизують штуцери.
Для усунення неполадок гідросистему розбирають, оглядають та оцінюють стан її компонентів. Залежно від ступеня зношування та пошкоджень деталі відновлюють або замінюють. На нашому складі є комплектуючі для автомобілів різних марок, тому ремонт ГПК у Києві в автосервісі MB Master виконуються у стислий термін.
Рекомендації від фахівців
- контролювати рівень олії в гідравлічній системі
проводити своєчасну заміну або ремонт всіх елементів ГПК
купувати тільки якісне мастило
за перших ознак несправності звертатись на СТО MB Master
С которыми мы работаем уже не первый год. Мы являемся сертифицированым сервисным центром с професиональными механиками.