Пошук витоку кондиціонера

Уявіть ситуацію: у спекотний літній день ви біжите до автомобіля в надії на довгоочікуване полегшення. Ви сідаєте в салон, вмикаєте автомобільний кондиціонер, але він не працює належним чином. Іноді подібні проблеми – це всього лише ознака того, що кондиціонеру вашого автомобіля необхідний достатній рівень фреону.

Зазвичай, нестача в системі холодоагенту або навіть його повна відсутність може бути викликана витоками. Як виявити витік фреону із системи кондиціонера? Є декілька ефективних і перевірених на практиці способів, наприклад:

  • перевірка тиску системи;   
  • візуальний огляд;  
  • тест з мильним розчином;    
  • перевірка витоку фреону ультрафіолетовими барвниками тощо. 

Ознаки того, що кондиціонеру автомобіля потрібен фреон

Чому з автокондиціонера йде фреон? Причин може бути декілька, починаючи від механічного пошкодження системи кондиціонування і закінчуючи банальним виходом з ладу прокладок, що призводить до порушення герметичності.

Як зрозуміти, що вам потрібен додатковий фреон для нормальної роботи системи?  Є декілька ознак проблеми, на які варто звернути свою увагу:

  1. З дефлекторів дме тепле повітря.

 

Основне завдання автомобільного кондиціонера – зберегти прохолоду в салоні. Коли ваша система не працює належним чином, ви можете спочатку помітити, що повітря стає теплішим або просто не таке прохолодне, як раніше.

Оскільки фреону в системі стає все менше, повітря має бути теплішим. Однак ця проблема може бути викликана і несправним конденсатором або компресором, тому перед заливанням фреону необхідно провести діагностику.

 

  1. Муфта кондиціонера не вмикається.

 

Коли система кондиціонування повітря працює належним чином, муфта спрацьовує і підвищує тиск у компресорі. Ви знаєте, що це відбувається, тому що чуєте типовий клацаючий звук, який виникає при вмиканні зчеплення.

Однак, якщо рівень фреону низький, зчеплення може не ввімкнутися. Ця проблема також виникає, якщо у вас перегорів запобіжник, погане з’єднання з масою або пошкоджений перемикач температури охолоджуючої рідини двигуна.

 

  1. Витік у системі.

 

Витоки в системі кондиціонування повітря є однією з найчастіших причин низького рівня фреону. Місце витоку можна визначити за мастилом у холодоагенті. На перший погляд це може виглядати як жир світлішого кольору.

Вам слід перевірити напірні лінії, конденсатор, фітинги, акумулятор та інші компоненти, щоб переконатися, що на них немає цієї маслянистої речовини. Якщо виявиться, що її видно, витріть її і подивіться, чи з’явиться вона знову.

Як перевірити рівень фреону в кондиціонері

Для перевірки рівня холодоагенту необхідно використовувати спеціалізоване обладнання в майстернях з обслуговування та ремонту систем кондиціонування. Тільки фахівець може швидко перевірити тиск у системі і зробити висновки щодо необхідності дозаправки.

Звісно, завжди існує ймовірність дуже швидкої втрати фреону. Якщо є витік у фітингах, трубопроводах або ущільненнях, фреон може витекти із системи дуже швидко. Іноді ви навіть можете побачити білу хмару, що виходить від місця витоку, і почути шиплячий звук при втраті тиску.

Рекомендації щодо догляду за автомобільним кондиціонером

Щоб уникнути подібних проблем з кондиціонером, фахівці рекомендують не забувати про необхідність регулярного (не рідше одного разу на рік) технічного обслуговування кліматичного обладнання. Двічі на рік необхідно виконувати очищення і дезінфекцію кондиціонера, щоб позбутися грибка і плісняви, які є причиною появи затхлого запаху в салоні.

Також не залишайте кондиціонер у бездіяльності протягом тривалого часу, оскільки це може призвести до розшарування холодоагенту. Намагайтеся навіть у зимовий час двічі на тиждень вмикати обладнання хоча б на кілька хвилин для видалення вологи зі скла.

 

viber telegram