Несправності ГБО 4 покоління

Перші три роки жодних проблем із ГБО найчастіше не виникає. Обладнання без проблем проходить близько 50 тис. км, після чого можуть з’являтися проблеми. У неякісних комплектів або систем із неправильним встановленням проблеми можуть початися набагато раніше – на 20-30 тис. км. За окупності в 10 тис. км це не страшно, але неприємно, оскільки ресурс роботи надійних систем за умови постійного регламентного обслуговування – 200 тис. км.

Ймовірні причини поломок ГБО 4 покоління

  • Неправильна експлуатація ГБО 4 покоління і недотримання техніки безпеки водієм.
  • Використання неякісного палива і часті забруднення.

Причина поломки машини може критися не тільки в газобалонному обладнанні, а й в інших деталях. Важливо перевірити і протестувати кожен вузол автомобіля, щоб знайти порушення в роботі деталей і усунути їх. Щоб визначити, чи є поломка в ГБО, перевірте роботу машини на газу і на бензині. Очевидно, що погана робота на газу свідчитиме про поломку ГБО. Як наслідок, експлуатація ГБО 4 покоління неможлива до усунення неполадок.

Поломка: Нестійка робота двигуна на холостому ходу

Причини:

  • Поломка газових форсунок.
  • Поломка в системі запалювання.
  • Порушення регуляції впорскування газу.
  • Поломка лямбда зонда.
  • Зниження тиску і компресії двигуна.
  • Поломка механізму, що розподіляє газ.
  • У клапанах ГРМ не працює регуляція теплових зазорів.

Поломка: Двигун не може розвинути повну потужність.

Причини:

  • Поломка газових форсунок. 
  • Поломка лямбда зонда
  • У редукторі недостатній тиск газу.
  • Порушення регуляції впорскування газу.
  • Поломка лямбда зонда.
  • Редуктор не достатньо обігрівається рідиною для охолодження.
  • Газовий фільтр занадто забруднений.
  • Газові магістралі забруднені.
  • Тонкоочисний газовий фільтр забруднений.

Поломка: Не відбувається перехід двигуна на газ автоматично

Причини:

  • У редукторі несправний датчик температури.
  • Тахометр, що сигналізує про обороти двигуна, поламаний.
  • Температурний датчик для газу поламаний.
  • Датчик газу, що визначає тиск, поламаний.
  • Редуктор не обігрівається охолоджувальною рідиною через завоздушенность.
  • Акумуляторна батарея має напругу нижче 9 вольт.

Поломка: перевитрата газу

Причини:

  • Поломка редуктора
  • Повітряний фільтр забруднений.
  • Поломка в системі запалювання.
  • Редуктор не регулюється.
  • Тиск і компресія в двигуні знижені.
  • Поломка редуктора.
  • Охолоджувальна рідина недостатньо обігріває редуктор.
  • Поломка газових форсунок.
  • Поломка лямбда зонда.
  • Порушено регуляцію впорскування газу.
  • Тиск у редукторі підвищений.
  • Форсунка має неправильні калібрувальні штуцери.

Поломка: Провали під час різкої перегазовки

Причини:

  • Форсунка має неправильні калібрувальні штуцери.
  • Тиск у редукторі знижений.
  • Газовий фільтр забруднений.
  • Магістралі забруднені.

Якщо Ви помітили, що двигун починає погано працювати під час переходу на газ, то, найімовірніше, поломка саме в ГБО. У цьому разі переходьте на бензин і вирушайте на СТО MB Master. З ремонтом ГБО не варто затягувати, адже не відомо, до яких наслідків це може призвести.

Як уникнути поломок?

Пам’ятайте, що головна причина частих неполадок ГБО – аж ніяк не зношені деталі, а байдужість до стану автомобіля самих водіїв. Так, щотижня необхідно зливати конденсат з редуктора, а щомісяця – прочищати фільтри. Багато що залежить і від місця, де виконувалося встановлення обладнання.

Коли потрібна діагностика ГБО?

Варто розрізняти планову діагностику, частота якої визначається виробником ГБО (найчастіше кожні 8-10 тис. км.), і екстрену, яка показана за наявності таких тривожних ознак:

  • перевищення норми витрати газу (нормою є +10% до звичайної витрати бензину на цьому авто);
  • індикатор “Chek” почав часто загорятися;
  • перемикання на бензин відбувається занадто часто (навіть на 2-ій передачі);
  • потужність двигуна “просіла”;
  • нерівномірна робота ДВЗ, є “хлопки”;
  • поява запаху газу в автомобільному салоні.

 

Діагностика ГБО 4 покоління своїми руками можлива, але, як і в будь-якому випадку, коли важливо отримати справді надійні результати і не пропустити жодної дрібниці, залишається все ж таки не найрозумнішим рішенням. Провести якісну діагностику може тільки професіонал.

 

Налаштування буває:

  • первинним (відразу після встановлення ГБО);
  • основним (після обкатки авто);
  • коригувальним (за результатами діагностики).

Чому пищить кнопка газу?

Якщо у Вас під час руху раптово почала пищати і швидко моргати кнопка газу ГБО 4 покоління, це вказує на помилку в роботі газової системи.  У більшості випадків, якщо кнопка пищить і моргає, при цьому переводить двигун працювати на бензині, проблемою стає невідповідний тиск у газовій магістралі.

 

Причиною того, що кнопка перемикання газ-бензин подає звуковий сигнал:

– злетіла клема подачі живлення на мультиклапан на балоні;

– окислення на клемах клапана подачі газу на редукторі;

– вихід з ладу датчика тиску (MAP Sensor);

– недостатній рівень антифризу в системі призвів до того, що редуктор не прогрівається до потрібних температур;

– скінчився газ у балоні;

– забився фільтр грубого очищення;

– заклинило сердечник у клапані на редукторі.

 

Конструктивно перемикач являє собою розумний механізм, який працює спільно з двома ЕБУ (мізками) двигуна, а також самого газобалонного обладнання. Принцип роботи кнопки перемикання газ-бензин полягає в блокуванні одного паливного вузла і ввімкненні іншого. Іншими словами, кнопка відключає бензин і вмикає газ.

Сучасні системи ГБО 4 покоління включають

  1. Газовий блок керування.

  2. Джгут проводів під ЕБУ.

  3. MAP Sensor, що контролює температуру газу і тиск у вакуумі.

  4. Датчик рівня газової суміші в балоні дво- або триконтактний.

  5. Датчик температури газового редуктора.

  6. Кнопка-індикатор перемикання з газу на бензин, і навпаки.


Електронний блок керування ГБО (ЕБУ) – це основний контролюючий елемент газобалонного обладнання. Суть його полягає в зчитуванні інформації з усіх вузлів, обробці та управлінні впорскування палива форсунками, управлінні електричними котушками системи, а також виведення індикаторних інформаційних показників. У той час, коли автомобіль переходить на газ, ЕБУ починає перехоплювати сигнали від датчиків, інтерпретувати їх і відправляти команди вузлам і механізмам ГБО. Будь-які несправності або поломки ЕБУ позначаються на роботі електроживлення, системі трансмісії та вихлопу.

viber telegram