Двигун Mercedes-Benz M276, що дебютував у 2010 році, є бензиновим V6 об’ємом 3,0 та 3,5 літра з безпосереднім впорскуванням пального. Він прийшов на зміну попередній серії M272 і встановлювався на такі моделі, як S350, CLS350, ML350, E350 та C350 (W204).
Конструктивні особливості та технології
M276 має V-подібний блок із кутом розвалу 60 градусів, що усуває потребу в балансирному валі, на відміну від M272 з кутом 90 градусів. Головки блоку циліндрів виготовлені з алюмінієвого сплаву, оснащені чотирма клапанами на циліндр та двома верхніми розподільними валами (DOHC) з незалежним регулюванням фаз газорозподілу. Система безпосереднього впорскування третього покоління використовує п’єзоелектричні форсунки, що забезпечують до п’яти впорсків пального за такт впуску, покращуючи ефективність згоряння.
У 2013 році була представлена 3,0-літрова версія M276 DE 30 LA з двома турбонагнітачами IHI, що забезпечують пік тиску наддуву 1,8 бар. У 2014 році з’явилася бі-турбо версія 3,5-літрового двигуна — M276 DELA35, яка поєднала більший робочий об’єм із нижчим тиском наддуву для зниження витрати пального.
Переваги двигуна M276
Ефективність: Завдяки сучасним технологіям, таким як безпосереднє впорскування та турбонаддув, M276 забезпечує високу потужність при помірній витраті пального.
Надійність: При належному обслуговуванні двигун демонструє тривалий термін служби, особливо атмосферні версії, ресурс яких може досягати 300 000 км.
Сучасні матеріали: Використання покриття Nanoslide для стінок циліндрів знижує тертя та вагу двигуна, підвищуючи його ефективність.
Типові проблеми та недоліки
Незважаючи на численні переваги, M276 має деякі слабкі місця:
Ланцюговий привід ГРМ. Двоступенева система ланцюгового приводу може страждати від недостатнього змащення, що призводить до швидкого зносу ланцюгів і натягувачів. Це проявляється у вигляді шуму або стуку при запуску двигуна.
Чутливість до якості пального. Форсунки безпосереднього впорскування вимогливі до якості бензину. Використання неякісного пального може призвести до їх передчасного виходу з ладу.
Задири на стінках циліндрів. В окремих випадках спостерігалися пошкодження стінок циліндрів через потрапляння частинок каталізатора, що може призвести до серйозних несправностей.
Рекомендації для власників
Регулярне обслуговування. Своєчасна заміна мастила, фільтрів та використання якісних витратних матеріалів продовжать термін служби двигуна.
Діагностика. При появі сторонніх звуків або зміні поведінки двигуна рекомендується негайно звернутися до фахівців для проведення діагностики та усунення можливих проблем.
Якісне пальне. Заправляйте автомобіль лише на перевірених АЗС та використовуйте рекомендований виробником тип бензину.
Двигун Mercedes-Benz M276 поєднує в собі сучасні технології, високу ефективність та надійність. Однак, як і будь-який технічний пристрій, він вимагає належного догляду та обслуговування для забезпечення тривалої та безпроблемної експлуатації.
Звертайтеся до професіоналів MB Master!
Двигун Mercedes-Benz M276 — це складний високотехнологічний агрегат, який потребує якісного обслуговування та ремонту. Неправильна діагностика, або втручання непрофесіоналів можуть призвести до серйозних поломок і значних фінансових витрат.
Якщо ваш автомобіль демонструє ознаки несправності двигуна, такі як сторонні звуки, довгий запуск або проблеми з продуктивністю, не ризикуйте — звертайтеся до досвідчених фахівців!
Шукаєте надійний автосервіс у Києві? MB Master — ваш вибір! Спеціалізуємося на ремонті та обслуговуванні автомобілів Mercedes-Benz, зокрема двигунів серії M276.
Наші переваги:
- Професійна діагностика з використанням сучасного обладнання.
- Оригінальні запчастини та витратні матеріали.
- Кваліфіковані майстри з багаторічним досвідом.
- Прозорість цін та індивідуальний підхід до кожного клієнта.