Двигун Mercedes-Benz M276

Двигун Mercedes-Benz M276, що дебютував у 2010 році, є бензиновим V6 об’ємом 3,0 та 3,5 літра з безпосереднім впорскуванням пального. Він прийшов на зміну попередній серії M272 і встановлювався на такі моделі, як S350, CLS350, ML350, E350 та C350 (W204).

Конструктивні особливості та технології

M276 має V-подібний блок із кутом розвалу 60 градусів, що усуває потребу в балансирному валі, на відміну від M272 з кутом 90 градусів. Головки блоку циліндрів виготовлені з алюмінієвого сплаву, оснащені чотирма клапанами на циліндр та двома верхніми розподільними валами (DOHC) з незалежним регулюванням фаз газорозподілу. Система безпосереднього впорскування третього покоління використовує п’єзоелектричні форсунки, що забезпечують до п’яти впорсків пального за такт впуску, покращуючи ефективність згоряння.

У 2013 році була представлена 3,0-літрова версія M276 DE 30 LA з двома турбонагнітачами IHI, що забезпечують пік тиску наддуву 1,8 бар. У 2014 році з’явилася бі-турбо версія 3,5-літрового двигуна — M276 DELA35, яка поєднала більший робочий об’єм із нижчим тиском наддуву для зниження витрати пального.

Переваги двигуна M276

  • Ефективність: Завдяки сучасним технологіям, таким як безпосереднє впорскування та турбонаддув, M276 забезпечує високу потужність при помірній витраті пального.

  • Надійність: При належному обслуговуванні двигун демонструє тривалий термін служби, особливо атмосферні версії, ресурс яких може досягати 300 000 км.

  • Сучасні матеріали: Використання покриття Nanoslide для стінок циліндрів знижує тертя та вагу двигуна, підвищуючи його ефективність.

Типові проблеми та недоліки

Незважаючи на численні переваги, M276 має деякі слабкі місця:

  • Ланцюговий привід ГРМ. Двоступенева система ланцюгового приводу може страждати від недостатнього змащення, що призводить до швидкого зносу ланцюгів і натягувачів. Це проявляється у вигляді шуму або стуку при запуску двигуна.

  • Чутливість до якості пального. Форсунки безпосереднього впорскування вимогливі до якості бензину. Використання неякісного пального може призвести до їх передчасного виходу з ладу.

  • Задири на стінках циліндрів. В окремих випадках спостерігалися пошкодження стінок циліндрів через потрапляння частинок каталізатора, що може призвести до серйозних несправностей.

Рекомендації для власників

  • Регулярне обслуговування. Своєчасна заміна мастила, фільтрів та використання якісних витратних матеріалів продовжать термін служби двигуна.

  • Діагностика. При появі сторонніх звуків або зміні поведінки двигуна рекомендується негайно звернутися до фахівців для проведення діагностики та усунення можливих проблем.

  • Якісне пальне. Заправляйте автомобіль лише на перевірених АЗС та використовуйте рекомендований виробником тип бензину.

Двигун Mercedes-Benz M276 поєднує в собі сучасні технології, високу ефективність та надійність. Однак, як і будь-який технічний пристрій, він вимагає належного догляду та обслуговування для забезпечення тривалої та безпроблемної експлуатації.

Звертайтеся до професіоналів MB Master!

Двигун Mercedes-Benz M276 — це складний високотехнологічний агрегат, який потребує якісного обслуговування та ремонту. Неправильна діагностика, або втручання непрофесіоналів можуть призвести до серйозних поломок і значних фінансових витрат.

Якщо ваш автомобіль демонструє ознаки несправності двигуна, такі як сторонні звуки, довгий запуск або проблеми з продуктивністю, не ризикуйте — звертайтеся до досвідчених фахівців!

Шукаєте надійний автосервіс у Києві? MB Master — ваш вибір! Спеціалізуємося на ремонті та обслуговуванні автомобілів Mercedes-Benz, зокрема двигунів серії M276.

Наші переваги:
  • Професійна діагностика з використанням сучасного обладнання.
  • Оригінальні запчастини та витратні матеріали.
  • Кваліфіковані майстри з багаторічним досвідом.
  • Прозорість цін та індивідуальний підхід до кожного клієнта.

 

Збережіть час, гроші та нерви — довіряйте ремонт свого авто тим, хто дійсно знає Mercedes-Benz!
viber telegram