Діагностика системи запалення Київ
Що виявляє діагностика?
- чорні від нагару свічки;
- пробита ізоляція на кабелях;
- тріщини або нагар на котушках;
- обриви або нестабільні контакти електроланцюга
Обслуговування системи запалювання
Найменування послуги | Легкова | Позашляховик |
---|---|---|
Заміна свічок запалювання 4шт | 800 грн | |
Заміна свічок запалювання 4шт зі зняттям колектора | 1800 грн | |
Заміна свічок запалювання 6шт зі зняттям колектора | 2000 грн | |
Заміна свічок запалювання 8шт зі зняттям колектора | 2200 грн |
Найчастіше причиною того, що машина не заводиться, є проблеми з її системою запалювання. Для того, щоб виявити неполадки, потрібна діагностика. Це важко зробити самостійно, оскільки
По-перше, велика кількість діагностованих вузлів (проблеми можуть бути в свічках, різних датчиках, трамблері та інших елементах)
По-друге, для цього потрібно користуватися спеціальним обладнанням
В автосервісі MB Master ми маємо все необхідне обладнання, щоб виконати якісну діагностику системи запалення Київ.
Працюємо 7 днів на тиждень з 8:00 до 20:00.
Причини та ознаки несправності систем запалення
Несправність системи запалювання проявляється нестабільною роботою двигуна або його повною відмовою. Зазвичай на проблему вказує спеціальна лампа «чек». Якщо запалення не вмикається, спостерігаються перебої в роботі акумулятора, а після вимкнення двигуна пропуски – час розібратися в причинах несправності та відвідати СТО MB Master для своєчасного ремонту автомобільної системи запалювання.
- поломка або зношування котушки запалювання;
- несправність вхідного датчика;
- порушення контактів у високо- та низьковольтних ланцюгах;
- несправності у блоці управління;
- некоректна робота індикатора "чек";
- проблеми у роботі свічок запалювання.
Іноді описані проблеми виникають при неправильній експлуатації автомобіля та несвоєчасному обслуговуванні.
Чому не працює система запалювання авто
Причиною несправності можуть бути будь-які деталі і вузли СЗ:
іскрові свічки;
котушка або модуль запалювання;
високовольтні дроти або наконечники;
переривник-розподільник (в системах з трамблером);
комутатор (якщо він встановлюється в системі);
замок запалювання;
електропроводка;
різні датчики або сам блок управління (в електронних системах).
Серед найпоширеніших причин: механічні пошкодження, некомпетентний ремонт та навіть експлуатація під час несприятливих погодних умов.
Якщо в системі запалювання відбуваються різні збої, в двигуні виникають різні проблеми:
мотор починає троить – не працює один або кілька циліндрів;
ДВС не починається (пропадає іскра на свічках запалювання);
з’являються хлопки у впускному колекторі або в трубі глушника;
движок починає детонувати, «стукають поршневі пальці»;
підвищується витрата палива, а з труби глушника йде чорний дим;
двигун перегрівається
Як проводиться діагностика системи запалювання на СТО MB Master в Києві
Щоб точно визначити вузол, у якому виникла проблема, використовується спеціальний прилад мультиметр. З його допомогою проводиться оцінка роботи бронепроводів, свічок та котушки запалювання. Прилад дозволяє оцінити такі показники:
силу іскри;
час її горіння;
пробивна напруга іскри
Отримані дані виводяться на екран, потім відбувається їхній аналіз, на основі якого розробляється алгоритм вирішення проблеми. Діагностувати складності із запаленням можна також за допомогою ЕБУ, для цього до системи підключається спеціальний сканер, який виводить відомості про помилку, відображаючи її відповідним кодом.
Діагностика двигуна по свічках запалювання
Діагностика двигуна по свічках виконується за допомогою спеціальної апаратури: мотор-тестера, осцилографа, сканера.
Діагностику по свічках проводять в тому випадку, якщо потрібно з’ясувати, який з циліндрів в двигуні не працює.
Перевірка свічок запалювання
Часто причинами несправностей в системі є проблеми зі свічками запалювання. На справної свічці:
електроди на ній не підгорілі, а зазор між ними становить 0,7…1,0 мм;
немає чорного нагару, сколів ізолятора на корпусі;
на зовнішньому ізоляторі свічки немає слідів прогару, а також тріщин або механічних пошкоджень.
Несправності в системі запалювання автомобіля часом можуть обернутися великими проблемами в самий невідповідний момент. Тому рекомендуємо вам проводити самостійний огляд її основних елементів – свічок запалювання, високовольтних проводів, котушки запалювання.
В разі виникнення складних поломок рекомендуємо звернутися за допомогою на СТО MB Master для того, щоб провести детальну діагностику за допомогою мотор-тестера та іншого діагностичного обладнання.
С которыми мы работаем уже не первый год. Мы являемся сертифицированым сервисным центром с професиональными механиками.