Діагностика кермового управління

Забезпечуй комфорт і безпеку собі і пасажирам! Проходь повну діагностику кермового механізму вчасно!

  • сторонні шуми під час їзди
  • ривки в поворотах керма
  • вібрування керма
  • люфти у сполучних вузлах
  • масло гідропідсилювача керма тече, піниться або потемніло
ЦІНИ НА ПОСЛУГИ

Рульове управління

Найменування послуги Легкова Позашляховик
Заміна рульового наконечника 500 грн
Заміна рульової тяги 800 грн
Заміна насоса гідропідсилювача 1800 грн
Заміна пильовика кермової рейки 500 грн

Від функціональності та справності рульового механізму залежить не тільки безпека транспортного засобу та пасажирів на дорозі, але і можливість повноцінного керування автомобілем. Саме з цієї причини потрібно регулярно здійснювати діагностику рульового управління, що дасть можливість вчасно виявити потенційно небезпечні моменти та вжити заходів щодо їх усунення.

Основні несправності рульового управління

Системи кермового управління поділяються на три основні категорії

Діагностика системи рульового керування автомобіля

Напрямок пошуку несправності залежить від скарг водія та типу підсилювача. У будь-якому випадку точна діагностика кермового управління неможлива без двох важливих моментів: проводити її повинен кваліфікований фахівець, який має спеціалізований інструмент і обладнання.

Пройдемося за найпоширенішими скаргами та способами діагностики

Для діагностики фахівець:

  • піднімає автомобіль на підйомнику;

  • візуально оглядає рейку та пильовики, через які вода та бруд можуть потрапляти всередину агрегату, у разі їх пошкодження або неякісної фіксації;

  • знімає пильовики, візуально оглядає шток з виворотом коліс у різні боки;

  • механічно хитає кермовий вал рейки у різних положеннях, щоб знайти причину та визначити ступінь проблеми;

  • перевіряє люфт хрестовин карданчиків. Люфт хрестовин може бути причиною стукоту та відчуття “підклинювання” або зникнення допоміжних зусиль.

  • якщо проблема не була знайдена раніше, слід діагностувати ходову частину автомобіля

Перевірка здійснюється так:

 

  • оглядається бачок на наявність ушкоджень;

  • візуально перевіряється насос ГПК. Витік може бути на ньому, якщо перестали справлятися зі своїми завданнями ущільнювальні кільця;

  • оглядається рульова рейка: з’єднання, корпус та пильовики. Саме у цих місцях витоки найбільш поширені;

  • якщо за попередніми пунктами все гаразд, то перевіряються всі шланги та трубки. У деяких автомобілях мають місце конструктивні прорахунки, через які трубки перетираються. А іноді шланг або трубка виявляються незафіксованими через помилку збирання під час попереднього ремонту.

Діагностика ГПК:

  • Перевірка стану приводного ременя та його натягу. Якщо ремінь порветься, то водій точно це помітить. А ось ослаблення натягу цілком може стати причиною нестабільної роботи не тільки насоса ГПК, а й компресора кондиціонера та генератора. Причина: прослизання ременя по шківу без його обертання. Ремінь, до речі, від цього нагрівається та може порватися. Перетягнутий ремінь – це теж погано, тому що зростає навантаження на підшипники агрегатів, які приводяться в дію.

  • Перевіряється рівень рідини у бачку та її стан. Іноді трапляється так, що водій не помічає зниження рівня у бачку. Якщо рідини стає мало, система почне працювати ривками. Це шкодить і самому насосу, тому що він змащується маслом. Мало масла = погане змащування і прискорене зношування. Якщо проблема з рівнем рідини, майстер переходить до пошуку витоку.

  • Вимірювання тиску в системі ГПК за допомогою спеціалізованої станції. Цілком ймовірно, що проблема криється в самому насосі і він не генерує необхідний для стабільної роботи системи тиск. Для цього і проводиться замір;

  • Якщо замір тиску показав низькі значення, то насос знімається і передається на розбирання та дефектування. Залежно від результатів діагностики в цеху може знадобитися ремонт або заміна агрегату.

Діагностика рейки у разі підклинювання:

  • Майстер поворотом керма намагається визначити положення, в якому є підклинювання;

  • Оглядається карданне з’єднання на предмет люфту. Високий люфт свідчить про знос хрестовини, яка може призводити до підклинювання;

  • Знімаються пильовики рульових тяг, і вал оглядається на предмет викривлень. Якщо викривлення є, то допоможе лише заміна валу або агрегату загалом, тому що знайти шток для певних моделей рейок іноді буває складно чи неможливо;

  • Якщо проблема не була виявлена, рейка знімається з автомобіля і передається в цех для дефектування. Можливо проблема з розподільником або зубами штока. Визначити це на автомобілі, на жаль, неможливо.

МАРКИ АВТО

С которыми мы работаем уже не первый год. Мы являемся сертифицированым сервисным центром с професиональными механиками.

> 0
Замен проводим ежемесячно
0 %
Замен проводим в течении 1 дня
0
Довольных клиентов
0 %
Довольных клиентов
0 км.
Гарантии на работы специалистов
0
Лет - общий опыт работы механиков
Edit Template
viber telegram