Фахівці MB-Master рекомендують проводити технічну діагностику транспортного засобу, якщо:
1. З'явилися сторонні звуки у ходовій частині авто.
2. Ви вирішили продати/подарувати/здати в оренду машину.
3. Настав час планового ТО. Якщо ви купили б/в автомобіль.
4. При сезонному переході на зимові/літні шини.
5. Перед тим, як вирушити у далеку подорож.
Найкращі фахівці нашого автосервісу проведуть додаткову перевірку стану важливих елементів ходової частини. Звертаючи особливу увагу на ефективність роботи гальмівної системи, системи двигуна, а також наявність/відсутність люфту в підшипниках, сайлентблоках та інших рухомих деталях ходової, стан кріплень, герметичність шлангів, трубочок і т.д.
1. З'явилися сторонні звуки у ходовій частині авто.
2. Ви вирішили продати/подарувати/здати в оренду машину.
3. Настав час планового ТО. Якщо ви купили б/в автомобіль.
4. При сезонному переході на зимові/літні шини.
5. Перед тим, як вирушити у далеку подорож.
Найкращі фахівці нашого автосервісу проведуть додаткову перевірку стану важливих елементів ходової частини. Звертаючи особливу увагу на ефективність роботи гальмівної системи, системи двигуна, а також наявність/відсутність люфту в підшипниках, сайлентблоках та інших рухомих деталях ходової, стан кріплень, герметичність шлангів, трубочок і т.д.
[01]
Ефективність роботи підвіски автомобіля,
зокрема амортизаторів
[02]
Ефективність роботи гальмівної системи
автомобіля, зокрема ручного гальма
[03]
Наявність або відсутність
відведення у бік автомобіля
[04]
Наявність чи відсутність
биття гальмівних дисків
[05]
Кріплення: коліс, передньої та
задньої підвіски, гальмівної системи,
рульового управління, захисту
двигуна, трансмісії, глушника
[06]
Опори: двигуна, КПП (АКПП),
амортизаторів, підрамників (рами),
приводних валів, мостів
[07]
Люфти передньої підвіски автомобіля
( в сайлентблоках передніх важелів, в кульових опорах
передніх важелів, в кермових тягах, в кермових
наконечниках, в стійках переднього стабілізатора, у
втулках переднього стабілізатора, в підшипниках передніх ступиць,
в приводних шарнірах , у кермових механізмах)
[08]
Люфти задньої підвіски автомобіля ( у сайлентблоках
задніх важелів, у сайлентблоках задньої балки, у стійках
заднього стабілізатора, у втулках заднього стабілізатора,
у сайлентблоках ресор, у підшипниках задніх ступиць,
у приводних шарнірах, у кульових опорах задніх важелів
[09]
Оглядаються на предмет загального стану та
зношування: гальмівні колодки, гальмівні диски,
гальмівні барабани, регулятори гальмівних сил
[10]
Оглядаються на предмет загального стану
пильовики: кермових тяг, кульових пальців
кермових наконечників, кульових опор,
приводних валів
[11]
Оглядаються на предмет
герметичності та загального стану з
кермового управління: трубки, шланги,
насос, рейка, редуктор
[12]
Оглядаються на предмет герметичності
сальники приводних валів
Прайс лист
Ходова частина
Найменування послуги | Легкова | Позашляховик |
---|---|---|
Діагностика ходової частини | 500 грн | 500 грн |
Діагностика ходової
Своєчасне виявлення та усунення несправностей транспортного засобу є ключовою умовою для безпечної експлуатації автомобіля. І в першу чергу це стосується елементів ходової частини машини, які зазнають навантаження навіть у тому випадку, коли вона стоїть у гаражі або на стоянці. Діагностика ходової необхідна, якщо:
- у вас з’явилися підозри щодо справності її елементів (наприклад, ви почули сторонні звуки, клацання, скрегіт тощо);
- ви купуєте вживаний транспортний засіб;
- настав час проведення планового ТО;
- її компоненти зазнавали великих (потенційно небезпечних) навантажень.
Деякі автолюбителі вважають, що перевірка ходової не є надскладною процедурою, і для виконання цього завдання не варто звертатися до фахівців. Але статистика свідчить про протилежне – без професійного обладнання, знань та досвіду багато відхилень у роботі елементів ходової залишаються непоміченими. При цьому кожен долар витрачений на діагностику зазначених елементів дозволяє власнику авто уникнути дорогих ремонтів ходової та заощадити за рахунок цього – 4 долари!
З чого складається діагностика ходової частини транспортного засобу
ТО ходової частини або позапланова перевірка працездатності її елементів включає:
- діагностику кермової системи (люфт у наконечниках, стан кермових тяг та ін.);
- перевірку амортизаторів, опорних підшипників та пружин;
- вивчення стану втулок та важелів підвіски;
- діагностику гальмівної системи (визначається стан гальмівних дисків, колодок, барабанів та супортів, перевіряється зношування та герметичність шлангів);
- перевірку працездатності підшипників;
- аналіз стану покришок, за необхідності – розвал/сходження коліс;
- діагностику інших елементів ходової частини (з огляду на специфіку марки/моделі транспортного засобу).
Зверніть увагу! У деяких джерелах (на форумах, сайтах, у технічній літературі) поняття – «ходова» та «підвіска» розглядаються як синоніми. Але насправді ходова частина є ширшим поняттям, що включає об’ємний комплекс вузлів та агрегатів, до яких належить і підвіска автомобіля. Тому, якщо ви плануєте провести повну діагностику ходової, обов’язково враховуйте цей фактор.
На нашій СТО здійснюється перевірка стану як окремих елементів, так і повна діагностика ходової. Ціни на послуги компанії ви можете уточнити у менеджера, який надасть вам повну консультацію щодо діагностики вузлів та агрегатів вашого автомобіля.
Чому необхідно своєчасно проводити перевірку ходової?
Безпека учасників дорожнього руху безпосередньо залежить від технічного стану транспортних засобів, що беруть у ньому участь. Щоб ваш автомобіль не став винуватцем ДТП, необхідно своєчасно проводити перевірку ходової. Фахівці рекомендують здійснювати цю процедуру не рідше, ніж двічі на рік (можна поєднати із сезонною зміною покришок) або після кожних 10 тис. км пробігу. Але з огляду на стан доріг у нашій країні ймовірність поломки важливих елементів транспортного засобу суттєво зростає. Тому, якщо ви відчуваєте, що автомобіль поводиться якось не так, відразу звертайтеся за допомогою до фахівців! Своєчасне виявлення навіть незначних ходових поломок допоможе вам уникнути дорогих ремонтів або інших неприємностей, від яких незастраховані навіть уважніші і обережні учасники дорожнього руху.
У яких ситуаціях діагностика ходової є обов'язковою
Сучасні автомобілі обладнані спеціальними сигнальними значками, які в разі поломки важливих вузлів та агрегатів попереджають водія про опасность. Але!
- Вони не завжди спрацьовують!
- Не всі транспортні засоби мають значки!
Тому фахівці рекомендують здійснювати діагностику ходової у таких ситуаціях:
- під час руху з’явилися чужі звуки;
- автомобіль “не слухається” керма;
- під час входження в поворот машину сильно розгойдує;
- з’явилися сторонні вібрації;
- при натисканні на гальмо виникає сильний скрип.
Комп’ютерна діагностика ходової у Києві – один із ключових напрямків діяльності нашої СТО. Кваліфіковані спеціалісти за допомогою сучасного обладнання здійснюють повну перевірку технічного стану ходової частини вашого транспортного засобу, незалежно від марки/моделі, року випуску або індивідуальних особливостей будови машини. При цьому у разі виявлення поломок інших вузлів та агрегатів автомобіля фахівці компанії обов’язково повідомлять про це власнику транспортного засобу. Усунення всіх поломок здійснюється лише після узгодження всіх нюансів даної процедури із власником авто.
З якими ми працюємо не перший рік. Ми є сертифікованим сервісним центром із професійними механіками.