Балансування коліс

Надаємо всі послуги по шиномонтажу в Києві: діагностика, балансування, заміна гуми

Коли потрібно балансування коліс

  • після встановлення нової гуми
  • якщо багато їздите по бездоріжжю
  • якщо наїхали на лежачого поліцейського
  • коли колесо потрапило в яму


MB Master надає всі послуги по шиномонтажу: діагностика, заміна гуми, балансування та інші.

ЦІНИ НА ПОСЛУГИ

Шиномонтажні роботи

СЕДАН, ХЕТЧБЕК, УНІВЕРСАЛ

ПОСЛУГА | ДІАМЕТРЦіна
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R13560 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R14 560 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R15 640 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R16700 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R17 880 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R18 940 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R19 1000 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R20 1140 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R21 1400 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R22 1520 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R23 1640 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R23 1840 грн
*Демонтаж / Монтаж покришки30 - 90 грн
Зняття/встановлення колеса30 - 90 грн

МІНІВЕН, ДЖИП, КРОСОВЕР

ПОСЛУГА | ДІАМЕТРЦіна
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R14640 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R15 680 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R16760 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R17 960 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R18 960 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R19 1080 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R20 1240 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R21 1480 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R22 1480 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R23 1580 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R23 1800 грн
*Демонтаж / Монтаж покришки40 - 90 грн
Зняття/встановлення колеса40 - 100 грн

БУС, МІКРОАВТОБУС

ПОСЛУГА | ДІАМЕТРЦіна
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R131150 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R14 1200 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R151220 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R161360 грн
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R171390 грн
*Демонтаж / Монтаж покришки60 - 90 грн
Зняття/встановлення колеса80 - 95 грн

*Брудні колеса обов'язково миються на мийці (40 грн)

Якісне балансування коліс в Києві

Стан автомобільних шин відіграє важливу роль. Властивості зношування та зчеплення подовжують термін служби підвіски, покращують контроль транспортного засобу та зменшують відстань зупинки в аварійній ситуації. Обслуговування коліс здійснюється професіоналами, тому багато власників авто звертаються в наш автосервіс MB Master.

Які ознаки дисбалансу коліс?

⚠️ Важливо! При розгоні на незбалансованих колесах тремтіння і шум посилюватимуться, а також з’явиться характерна віддача в кермі та педалях. За серйозного порушення балансування курсова стійкість помітно знизиться, і їзда стане потенційно небезпечною.

На різних осях дисбаланс проявляється по-різному та його ознаки можуть відрізнятися:

  • Передня вісь – відчувається тремтіння в кермі та педалях, помітно зниження курсової стійкості.

  • Задня вісь – вібрування також буде присутнє, але не завжди сильне, а при маневруванні авто ймовірно буде відводити убік.

Обидві осі – спостерігається все перераховане та шум у салоні зросте.

 

⚠️ Важливо! Автовласники часто запитують: «Чи потрібно робити балансування на задній осі?». Відповідь: так, однозначно! Попри те, що на задній осі водій не так явно відчуває розбалансування, весь його негативний вплив зберігається й ігнорувати його не можна.

Коли виникає незбалансованість

Важливо відбалансувати колеса негайно після виявлення ознак дисбалансу, адже він спричиняє зниження маневреність, негативно позначається на зчепленні з дорогою та суттєво знижує комфорт поїздки характерною вібрацією у кермі та шумом.

Чим небезпечне розбалансування коліс?

Що таке балансування коліс

Балансування – це операція, яка дозволяє поєднати центр маси колеса з віссю обертання. Завдяки цьому попереджається биття, яке при русі передається на кермо і кузов автомобіля у вигляді вібрацій. Важки за принципом противаги закріплюють навпроти найважчої частини колеса. Оскільки колесо – це не плаский диск, а об’єкт з вираженою тривимірністю, то важки розміщують з обох сторін колісного диска.

Чи потрібне балансування?

Під час  їзди на незбалансованих колесах автовласник може наразитися  на негативні наслідки, серед яких:

Фінішне балансування – це остаточне створення необхідної рівноваги, яке виконується після базової корекції мас диска та автошини. Здійснюється при встановлених на машину покришках і дисках через те, що порушення в масах буває викликане маточиною, гальмівними дисками або барабанами, півосями та іншими деталями, що рухаються.

Види дисбалансу колеса

Дисбаланс – це стан автомобіля, за якого в ньому є частини, що не врівноважені між собою. Це можуть бути барабани, шини або втулки. Їх дисбаланс призводить до погіршення керованості автомобіля. Причиною тому стає зміщення центру ваги колеса з осі обертання, через що він розташовується вже не рівновіддалено від всієї поверхні. Таке колесо вважають невідбалансованим

Перебувати ідеально рівно на осі обертання колесо не може. Для контролю цього параметра у виробництві автомобілів є похибки, які не можна перевищувати. При їх розрахунку враховують види дисбалансу колеса

Статичний
Виникає рідше динамічного, коли центр ваги зміщується по осі обертання, яка паралельна осі інерції. Результатом стає нерівномірний розподіл маси колеса по довжині. Його биття буде відбуватися в поздовжньому напрямку. Автомобіль підскакує на будь-якій швидкості, а його кермо неможливо зловити. За такого дисбалансу особливо швидко стає непридатною підвіска

Динамічний
Найбільш поширений тип дисбалансу. Характерний для широких шин, виникає через розбіжності осі інерції і осі обертання. Розпізнати такий дисбаланс легко – на швидкості близько 40 км / год і більше автомобіль починає кидати в сторони, а кермо деренчить і б’є по руках.

Причини дисбалансу

конструктивна

Конструктивні причини обумовлені особливостями конструкції колеса – вентильний отвір в ободі, наявність вентиля в камері тощо.

технологічна

Технологічні є наслідком неточного виготовлення шини і колеса, неоднорідності матеріалів. Ось чому важливо обирати продукцію тільки в перевірених магазинах. Інфошина надає гарантії на всі позиції, представлені в каталозі магазину


експлуатаційна

Професійне обладнання для балансування коліс на СТО VAG Master

  • Для цієї операції використовується спеціальне обладнання – пересувний стенд, що зчитує дані про вібрації, що виникають при обертанні без зняття диска і гуми з автомобіля, що стоїть при цьому на стійках з чутливими датчиками. З урахуванням повніших даних встановлюються додаткові противаги.

  • Також використовують балансувальні гранули (порошок), що засипаються безпосередньо всередину шини. Завдяки тому, що вони вільно переміщуються всередині автогуми, відбувається рівномірний розподіл маси. Плюс такого підходу в безпеці гранул, вони нікуди не дінуться з автогуми в процесі експлуатації, на відміну від тягарців, що мають властивість губитися.

Як часто треба робити балансування

Така процедура потрібна і після установки нових коліс, і після кожної перебортовки. Більш того, балансування фахівці рекомендують проводити регулярно, тому що існує кілька причин, через які порушується балансування колеса. Найпоширеніша – це потрапляння колеса в яму, внаслідок чого може деформуватися диск, що призведе до зміщення центру ваги і, відповідно, дисбалансу колеса. Друга, менш поширена причина – це неточність виготовлення покришки, неправильна геометрична форма, неоднорідність матеріалів або відхилення розмірів.

Ми використовуємо якісне обладнання для проведення балансування коліс в Києві. Пам’ятайте, своєчасний сервіс автомобіля сьогодні – це збережений час і зекономлені кошти завтра, адже профілактика завжди дешевша за ремонт!

МАРКИ АВТО

С которыми мы работаем уже не первый год. Мы являемся сертифицированым сервисным центром с професиональными механиками.

> 0
Замен проводим ежемесячно
0 %
Замен проводим в течении 1 дня
0
Довольных клиентов
0 %
Довольных клиентов
0 км.
Гарантии на работы специалистов
0
Лет - общий опыт работы механиков
Edit Template
viber telegram