Надаємо всі послуги по шиномонтажу в Києві: діагностика, балансування, заміна гуми
Коли потрібно балансування коліс
- після встановлення нової гуми
- якщо багато їздите по бездоріжжю
- якщо наїхали на лежачого поліцейського
- коли колесо потрапило в яму
MB Master надає всі послуги по шиномонтажу: діагностика, заміна гуми, балансування та інші.
Шиномонтажні роботи
СЕДАН, ХЕТЧБЕК, УНІВЕРСАЛ
ПОСЛУГА | ДІАМЕТР | Ціна |
---|---|
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R13 | 560 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R14 | 560 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R15 | 640 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R16 | 700 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R17 | 880 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R18 | 940 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R19 | 1000 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R20 | 1140 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R21 | 1400 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R22 | 1520 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R23 | 1640 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R23 | 1840 грн |
*Демонтаж / Монтаж покришки | 30 - 90 грн |
Зняття/встановлення колеса | 30 - 90 грн |
МІНІВЕН, ДЖИП, КРОСОВЕР
ПОСЛУГА | ДІАМЕТР | Ціна |
---|---|
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R14 | 640 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R15 | 680 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R16 | 760 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R17 | 960 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R18 | 960 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R19 | 1080 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R20 | 1240 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R21 | 1480 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R22 | 1480 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R23 | 1580 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R23 | 1800 грн |
*Демонтаж / Монтаж покришки | 40 - 90 грн |
Зняття/встановлення колеса | 40 - 100 грн |
БУС, МІКРОАВТОБУС
ПОСЛУГА | ДІАМЕТР | Ціна |
---|---|
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R13 | 1150 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R14 | 1200 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R15 | 1220 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R16 | 1360 грн |
Шиномонтаж + балансування 4х коліс R17 | 1390 грн |
*Демонтаж / Монтаж покришки | 60 - 90 грн |
Зняття/встановлення колеса | 80 - 95 грн |
*Брудні колеса обов'язково миються на мийці (40 грн)
Якісне балансування коліс в Києві
Стан автомобільних шин відіграє важливу роль. Властивості зношування та зчеплення подовжують термін служби підвіски, покращують контроль транспортного засобу та зменшують відстань зупинки в аварійній ситуації. Обслуговування коліс здійснюється професіоналами, тому багато власників авто звертаються в наш автосервіс MB Master.
Які ознаки дисбалансу коліс?
- Тремтіння, поштовхи та вібрування в рульовому колесі та педалях;
- Поштовхи та похитування кузова авто;
- Зниження курсової стійкості та маневреності;
- Нехарактерний шум під час руху;
- Посилення цих симптомів при наборі швидкості.
⚠️ Важливо! При розгоні на незбалансованих колесах тремтіння і шум посилюватимуться, а також з’явиться характерна віддача в кермі та педалях. За серйозного порушення балансування курсова стійкість помітно знизиться, і їзда стане потенційно небезпечною.
На різних осях дисбаланс проявляється по-різному та його ознаки можуть відрізнятися:
Передня вісь – відчувається тремтіння в кермі та педалях, помітно зниження курсової стійкості.
Задня вісь – вібрування також буде присутнє, але не завжди сильне, а при маневруванні авто ймовірно буде відводити убік.
Обидві осі – спостерігається все перераховане та шум у салоні зросте.
⚠️ Важливо! Автовласники часто запитують: «Чи потрібно робити балансування на задній осі?». Відповідь: так, однозначно! Попри те, що на задній осі водій не так явно відчуває розбалансування, весь його негативний вплив зберігається й ігнорувати його не можна.
Коли виникає незбалансованість
- після невеликого удару об бордюр
- після їзди по поганому дорожньому покриттю
- якщо авто попало в ями або наїхало на лежачого “поліцейського”
- при нерівномірному зносі покришок
- після зміни гуми
Важливо відбалансувати колеса негайно після виявлення ознак дисбалансу, адже він спричиняє зниження маневреність, негативно позначається на зчепленні з дорогою та суттєво знижує комфорт поїздки характерною вібрацією у кермі та шумом.
Чим небезпечне розбалансування коліс?
- Керованість та маневреність погіршується – завдяки різниці відцентрових сил авто поводиться непередбачено, що підвищує ризик потрапити у ДТП.
- Збільшення гальмівного шляху та зниження зчеплення – дія відцентрових сил безперервно змінюється, і автогума в процесі експлуатації стає менш стійкою.
- Поломка елементів підвіски – вібрації та биття суттєво зменшують ресурс амортизаторів, ступичного підшипника та інших деталей, аж до поломки ходової частини машини.
- Велика витрата палива – розбалансованість збільшує опір коченню.
- Збої системи ABS – датчики можуть неправильно зчитувати інформацію.
- Комфорт водіння залишається в минулому – на зміну йому приходить тремтіння педалей та биття керма, трясіння корпусу, а також постійний шум у салоні.
- Швидке та нерівномірне зношування протектора – викликане нестабільним контактом з дорогою.
Що таке балансування коліс
Балансування – це операція, яка дозволяє поєднати центр маси колеса з віссю обертання. Завдяки цьому попереджається биття, яке при русі передається на кермо і кузов автомобіля у вигляді вібрацій. Важки за принципом противаги закріплюють навпроти найважчої частини колеса. Оскільки колесо – це не плаский диск, а об’єкт з вираженою тривимірністю, то важки розміщують з обох сторін колісного диска.
Чи потрібне балансування?
Під час їзди на незбалансованих колесах автовласник може наразитися на негативні наслідки, серед яких:
- Ранній знос маточинного підшипника і його часті злами.
- Постійна вібрація керма під час їзди на автомобілі, а також сильний шум і тряска.
- Ранній і нерівномірний знос автомобільних шин (вже через кілька сотень кілометрів вони стають непридатними).
- Швидкий вихід з ладу амортизаторів.
- Погіршення керованості автомобіля через те, що кожне колесо набуває своєї відцентрової сили. Якщо наїхати на вибоїну, то й зовсім можна потрапити в ДТП.
- Викручування болтів кульової опори, через що вона вилітає або відвалюється від маточини, що викликано вібрацією коліс.
Фінішне балансування – це остаточне створення необхідної рівноваги, яке виконується після базової корекції мас диска та автошини. Здійснюється при встановлених на машину покришках і дисках через те, що порушення в масах буває викликане маточиною, гальмівними дисками або барабанами, півосями та іншими деталями, що рухаються.
Види дисбалансу колеса
Дисбаланс – це стан автомобіля, за якого в ньому є частини, що не врівноважені між собою. Це можуть бути барабани, шини або втулки. Їх дисбаланс призводить до погіршення керованості автомобіля. Причиною тому стає зміщення центру ваги колеса з осі обертання, через що він розташовується вже не рівновіддалено від всієї поверхні. Таке колесо вважають невідбалансованим
Перебувати ідеально рівно на осі обертання колесо не може. Для контролю цього параметра у виробництві автомобілів є похибки, які не можна перевищувати. При їх розрахунку враховують види дисбалансу колеса
Статичний
Виникає рідше динамічного, коли центр ваги зміщується по осі обертання, яка паралельна осі інерції. Результатом стає нерівномірний розподіл маси колеса по довжині. Його биття буде відбуватися в поздовжньому напрямку. Автомобіль підскакує на будь-якій швидкості, а його кермо неможливо зловити. За такого дисбалансу особливо швидко стає непридатною підвіска
Динамічний
Найбільш поширений тип дисбалансу. Характерний для широких шин, виникає через розбіжності осі інерції і осі обертання. Розпізнати такий дисбаланс легко – на швидкості близько 40 км / год і більше автомобіль починає кидати в сторони, а кермо деренчить і б’є по руках.
Причини дисбалансу
конструктивна
Конструктивні причини обумовлені особливостями конструкції колеса – вентильний отвір в ободі, наявність вентиля в камері тощо.
технологічна
Технологічні є наслідком неточного виготовлення шини і колеса, неоднорідності матеріалів. Ось чому важливо обирати продукцію тільки в перевірених магазинах. Інфошина надає гарантії на всі позиції, представлені в каталозі магазину
експлуатаційна
- сильна зношеність шини;
- різниця в ширині їх бічних стінок;
- деформування диска колеса;
- неякісний ремонт шин;
- дефекти виготовлення колеса (отвори в диску, нерівномірний крок рисунка на протекторі).
- Все це впливає на якість відцентровування коліс, що і призводить до зміщення центру тяжіння й дисбалансу.
Професійне обладнання для балансування коліс на СТО VAG Master
Для цієї операції використовується спеціальне обладнання – пересувний стенд, що зчитує дані про вібрації, що виникають при обертанні без зняття диска і гуми з автомобіля, що стоїть при цьому на стійках з чутливими датчиками. З урахуванням повніших даних встановлюються додаткові противаги.
- Також використовують балансувальні гранули (порошок), що засипаються безпосередньо всередину шини. Завдяки тому, що вони вільно переміщуються всередині автогуми, відбувається рівномірний розподіл маси. Плюс такого підходу в безпеці гранул, вони нікуди не дінуться з автогуми в процесі експлуатації, на відміну від тягарців, що мають властивість губитися.
Як часто треба робити балансування
Така процедура потрібна і після установки нових коліс, і після кожної перебортовки. Більш того, балансування фахівці рекомендують проводити регулярно, тому що існує кілька причин, через які порушується балансування колеса. Найпоширеніша – це потрапляння колеса в яму, внаслідок чого може деформуватися диск, що призведе до зміщення центру ваги і, відповідно, дисбалансу колеса. Друга, менш поширена причина – це неточність виготовлення покришки, неправильна геометрична форма, неоднорідність матеріалів або відхилення розмірів.
Ми використовуємо якісне обладнання для проведення балансування коліс в Києві. Пам’ятайте, своєчасний сервіс автомобіля сьогодні – це збережений час і зекономлені кошти завтра, адже профілактика завжди дешевша за ремонт!
С которыми мы работаем уже не первый год. Мы являемся сертифицированым сервисным центром с професиональными механиками.